Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

Ξεκίνημα



Που λες, εκεί που καθόμουν και ατένιζα με απαισιοδοξία το μέλλον, σκεπτόμενη με ποια φράση θα μπορούσε να ξεκινάει ο επικήδειός μου, με ρωτάω "Λουΐζα, τι μαλακίες σκέφτεσαι μεσημεριάτικα;" και επειδή απάντηση δεν πήρα, σκέφτηκα να φτιάξω ένα blog, για να περνά η ώρα πασατέμπο. Οπότε, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες του blogger και το έφτιαξα. 
Τώρα τι θα το κάνω ακριβώς, δεν έχω ιδέα. Τι διάολο θα γράφω, επίσης δεν έχω ιδέα. Αν θα περάσει κανείς να το διαβάσει, αγνοώ. 
Δε βαριέσαι… Θα δείξει… 
Δεν γράφω άλλο. 
Κουράστηκα.

6 σχόλια:

  1. Ε όχι και κουραστήκαμε από την πρώτη ανάρτηση χαχα. Καλή αρχή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία έκπληξη! Είστε ο πρώτος μου επισκέπτης! Νόμιζα ότι γράφω στον βρόντο και δεν ήξερα πού απευθύνομαι, αλλά τώρα ξέρω. Θα απευθύνομαι σ' εσάς και θα μου πρότεινα να καταργήσω τον πληθυντικό και να νιώσω πιο άνετα με τον χώρο.
    Κουράστηκα ναι. Δεν αγαπώ να γράφω πολύ και το κυριότερο με κουράζει αφόρητα να διαβάζω "σεντόνια" αναρτήσεις. Σε επέλεξα γιατί κάνοντας μια βόλτα στο ιστολόγιό σου είδα μικρά post, μεστά νοημάτων, χωρίς περιττές κουβέντες.
    Κανονικά θα έπρεπε ως ο πρώτος επισκέπτης μου να κερδίζετε κάτι (φτουουου νάτος πάλι ο πληθυντικός), μα άλλο από την εκτίμησή μου δεν έχω να σου δώσω (ωραία, έφυγε πάλι ο πληθυντικός).
    Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ένα σχόλιο μεγαλύτερο από την κύρια ανάρτηση! Εντυπωσιακό! Και μπήκα με ενδιαφέρον να δω ποια είναι η λουίζα και τι μέρος του λόγου είναι τέλος πάντων και τι να δω;
    2 αναρτήσεις!!!
    Χαχα
    Άντε καλή αρχή. Κι εγώ έτσι ένιωθα στην αρχή. Τώρα έχω 200-400 λέξεις για κάθε μικροσυμβάν και δε προλαβαίνω να γράψω κιόλας και ατονεί το ενδιαφέρον.
    Καλή αρχή είπα; Α, είπα.

    Καλό βράδυ τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ξέρεις; Μπορεί να δεις κι άλλα παράξενα να συμβαίνουν με τις αναρτήσεις εδώ, συν τω χρόνω.
      Πιθανολογώ ότι είναι αόριστη αντωνυμία η Λουΐζα!
      Αστεΐζομαι φυσικά. Αρκετά σνομπ, πολύ σικ και αγνώστων λοιπών στοιχείων!
      Αυτή περίπου είναι η Λουΐζα Γκανούτα!
      Ευχαριστώ πολύ που πέρασες Ισοκράτη και θα χαρώ να τα ξαναπούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή! Εγώ αυτό που βρήκα εντυπωσιακό είναι οτι κατάλαβες τις οδηγίες του Blogger! Συνήθως ούτε όσοι γράφουν τις οδηγίες καταλαβαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φανταστείς, 47,5 ώρες μου πήρε για να τις καταλάβω! Αλλά θαρρώ τα κατάφερα καλά, εάν συνυπολογίσει κανείς και το προχωρημένο της ηλικίας μου! Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξω σελίδα στο facebook. Εκεί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!
      Χαίρομαι που πέρασες και ελπίζω να τα λέμε συχνά!

      Διαγραφή