Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015

Γενέθλια



Κοίτα να δεις τώρα τι έγινε. Ακόμα κι εγώ κόντεψα να ξεχάσω τα γενέθλιά μου και το θυμήθηκε η Google. Δεν σου κάνω πλάκα. Δες τη φωτογραφία από πάνω.
Και μου έφερε γλυκά! Και τούρτα και cupcakes και κορμό με σοκολάτα κι ένα τετράγωνο πορτοκαλί, που γύρευε τι είναι και που καλού-κακού λέω να μην το δοκιμάσω. Όχι πως είμαι μίζερη, αλλά μια φορά επιλεκτική με λες. 
Χρόνια μου πολλά λοιπόν. Δεν θα σου πω τα πόσα κλείνω και ούτε να με ρωτήσεις. 
Δεν είναι ευγενικό να ρωτάς μία κυρία τα πόσα κλείνει. Είμαι όσο φαίνομαι! 
Το ξέρω. Ρισκάρω. Μπορεί να φαίνομαι μεγαλύτερη από όσο είμαι, αλλά πάλι, ουδόλως με ενδιαφέρει.

10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!! Κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι να κεράστηκες ένα γλύκισμα από αυτά της φωτογραφίας! Ο κορμός είναι καταπληκτικός!
      Χαίρομαι απίστευτα που ήλθες για να μου ευχηθείς! Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό και είμαι σίγουρη πως θα έλθει και η ευτυχία! Τι στο διάολο; Δεν πιστεύω να με αγνοήσει...

      Διαγραφή
  2. Χάπι μπέρθντευ Λουΐζα Γκανούτα. Ότι ποθείς εύχομαι!
    Θα πάρω την υπόλοιπη τούρτα γιατί είναι κρίμα να μείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά και είναι μεγάλη μου τιμή που πέρασες από εδώ. Δικαιωματικά παίρνεις όλη την τούρτα που απέμεινε και δύο cupcakes που περίσσεψαν!

      Διαγραφή
  3. Εγώ ευτυχώς που άργησα γιατί είμαι σε δίαιτα. Όχι ότι παχαίνουν οι εικόνες αλλά όσο να'ναι σε ξεσηκώνουν όταν δείχνουν κάτι ωραίο. Ότι ωραίο είναι κι αυτό. Μη σκέφτεσαι το πονηρό όμως. Εννοούσα ένα ωραίο τοπίο!

    Αλλά έπιασα τα γλυκά και τα ωραία και ξέχασα τον πρώτο λόγο που πάτησα για να αφήσω σχόλιο. Που δεν είναι άλλος από το να ευχηθώ Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, δεν κατάλαβα νομίζεις ότι εννοούσες ένα τοπίο;
      Ευτυχώς δεν θέλεις γλυκό, γιατί δεν άφησε ούτε για δείγμα η Αθηνά.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά! Γεμάτα χαρά, υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, να είστε πάντα καλά να μας ενημερώνετε!
      Όσο για την δύναμη, φρονώ ότι άπαντες θα την χρειαστούμε!

      Διαγραφή