Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

Απρίλιος



Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ... Αν και ποτέ δεν μου άρεσαν οι ξανθοί, διότι άλλη χάρη είχαν οι μελαχρινοί οι άνδρες, εν τούτοις δεν μου πάει να παραφράσω το άσμα.
Δεν υπάρχει και λόγος άλλωστε, μιας και όπως να το πει κανείς, τίποτε δεν θα ακουστεί, επειδή υπερισχύει ο ήχος από τις καμπάνες που χτυπούν, από προχθές, και μήνυμα χαρμόσυνο φέρνουν, ενημερώνοντάς μας ότι γέννησε η Ελένη η Μενεγάκη και έκανε κορίτσι. Διότι μια αγωνία την είχα, όσο να πεις, η γραία! Από την άλλη, με τρομάζει αυτό που διάβασα για την πρόταση επιβολής Fat Tax, δηλαδή "φόρου λίπους" στα λιπαρά προϊόντα, αλλά και στα τρόφιμα με ζάχαρη (όπως Αμερική) και αν υποψιαστώ ότι θα μου κόψουν τα κοκορέτσια, θα πεθάνω, πράγμα που δεν είναι και τόσο δύσκολο, αφού έτσι κι αλλιώς είμαι μεταξύ 80 και τάφου, που λέει ο λόγος. Για να μην αναφερθώ και στη σύγχυση που πήρα, ακούγοντας τον Σαμαρά στη Βουλή να λέει ότι είναι της "ανδρικής σχολής", που δεν ξέρω αν η σχολή αυτή είναι εκείνη που φημίζεται για την προστασία της σε καλόπαιδα που ωθούν τους συμφοιτητές τους σε αυτοκτονία και στην τελική τι σόι σχολή ανδρισμού είναι αυτή και πόσο άνδρας βγαίνεις από εκεί, όταν σου παίρνει την γκόμενα ο Καρβέλας. Όμως, κουβέντα στην κουβέντα, με παρέσυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα και ξέχασα να πω αυτό που στην πραγματικότητα ήθελα και το οποίο ήταν το εξής: Καλό μήνα!

10 σχόλια:

  1. Κάθε ανάρτηση και αναφορά στην ηλικία! χα!

    Tο fat tax το βρίσκω δίκαιο αν στον αντίποδα όμως μικρύνουν φόρους σε "healthy" τροφές ποιότητας. Λαχανικά, φρούτα και ακατέργαστα τρόφιμα καθώς και ότι σε κάνει πιο healthy όπως πχ τα Αθλητικά είδη, ποδήλατα κλπ.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αναφορά γίνεται για να το πάρω απόφαση εγώ η ίδια!
      Άδικο είναι, φίλε μου, άδικο είναι το fat tax! Ιδιαιτέρως για εμάς τις λιχούδες, που αγαπάμε τα τζάνκ φουντς και όλα τα συναφή! Τώρα βέβαια, δεν θα με χάλαγε να έβρισκα φθηνότερα ένα ποδήλατο με 4 ρόδες το λιγότερο, μιας και είμαι και ανισόρροπη!

      Διαγραφή
  2. Μη μου φορολογείτε τις τσικουλάτες, θα πεθάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ τι θα κάνω;
      Άσε που φοβάμαι μη μου φορολογήσουν και τα τσιψψψψ (όπως τα λέει και μια γνωστή μου, πλουσία κι αυτή, όπως κι εγώ άλλωστε) και ύστερα, ζήτω που καήκαμε!

      Διαγραφή
  3. Όπως λέει και κάποιος στα σχόλια, "πόσο άντρας μύρισε η αρχιδίλα σε όλη την ελλάδα" χααχαχαχχαχααχ.

    Καλό μήνα και πάντα τέτοια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όπως, πολύ σωστά, συμπληρώνει και η κοπέλα κάτω από αυτό το σχόλιο "Του Παπασταυρου βεβαίως βεβαίως"!
      Πάντα τέτοια και σ' ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  4. Μαντάμ Γκανούτα, να ρωτήσω κάτι, το fat tax θα ισχύει και αναδρομικά; Γιατί εγώ έχω κάτι λίγα κιλά παραπάνω από ατασθαλίες προηγουμένων ετών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να πω ότι κλαίω! Τι κλαίω; Έχω πέσει κάτω και χτυπιέμαι!
      Δεν γνωρίζω για τα αναδρομικά, αλλά νέε μου, άκου τι θα σου πω η μαντάμ: Αν είναι έτσι, τότε θα πάρουμε από μία πέτρα, θα την δέσουμε στον λαιμό μας και θα πέσουμε στην πλησιέστερη θάλασσα που έχει ο καθένας, να πνιγούμε.
      Όπως αντιλαμβάνεσαι κι εγώ διαθέτω παραπανίσια, όχι μόνο αναδρομικά, αλλά και του τρέχοντος έτους! Φυσικά γνωρίζω ότι είναι ανεπίτρεπτο (τα παραπανίσια) για μία μαντάμ Γκανούτα και δη της τάξεώς μου, αλλά οι συνθήκες βλέπεις...

      Διαγραφή
    2. Αν δέσουμε τη πέτρα στο λαιμό για να πεσουμε στη θάλασσα είναι απαραίτητη η μπικίνι αμφίεση ή μπορουμε και με τα ρούχα μας? Γιατι αν ειναι να βάλω μαγιό θα το ξανασκεφτω...Να τα λέμε κι αυτα!!!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. @roza
      Δεν ξεύρω για σένα νεαρά μου, αλλά εγώ θα βάλω ολόσωμο μαγιό με μπουρνούζι από πάνω, όχι για άλλο λόγο αλλά μαθαίνω ότι στις θάλασσες επικρατεί πλέον το bains mixtes και δεν μου επιτρέπει η θέσις μου να με πάρει μάτι ανδρικός οφθαλμός.

      Διαγραφή