Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

Ευχές



Τα τελευταία δέκα χρόνια, η φράση που επαναλαμβάνω προς τον εαυτό μου είναι: "Ας γίνει κάτι επιτέλους για να χαλαρώσω λίγο", εννοώντας τους ρυθμούς εργασίας στο Καφέ Σαντάν, τα οικονομικά προβλήματα (ναι, ενίοτε αντιμετωπίζουμε τέτοια κι εμείς οι πάρα πολύ πλούσιες), τις διαδρομές του μυαλού μου (κυρίως). Αλλά δε βαριέσαι... 
Το μόνο που χαλάρωσε είναι η μούρη μου! 
Και ουδόλως, φυσικά, υπαινίχθην κάτι τέτοιο. 
Μάλλον, όλο αυτό, είναι στα πλαίσια της ρήσης "Πρόσεχε τι εύχεσαι"!

12 σχόλια:

  1. εγώ πάλι θα έλεγα να εύχεσαι χωρίς να προσέχεις... και χαλάρωση γενικώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω. Θαρρώ έχω αρχίσει να φοβάμαι να εύχομαι.
      Χαλάρωση; Πάω να δω τι γράφει ο Μπαμπινιώτης στο σχετικό λήμμα... Την έχω ξεχάσει τη λέξη. Τουλάχιστον όσον αφορά στις διαδρομές του μυαλού. Κυρίως.
      Και πώς να χαλαρώσω; Μετά δε και τις τελευταίες αποκαλύψεις...

      Εσύ ήσουν τελικά...

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις μπορείς απλά να αλλάξεις οπτική και ξαφνικά όλα φαίνονται πιο όμορφα και χαλαρά. Εντάξει δεν είναι απλό αλλά βοηθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αγάπη μου, εδώ τρομάζουν τα πράγματα να έχουν έστω και μία οπτική, με τόση πρεσβυωπία που διαθέτω η αιωνόβια, πώς να τα δω και από άλλη γωνία;
      Παρόλα αυτά, πίστεψέ με, αυτό κάνω. Συνήθως. Απλά αυτή την περίοδο κάποια θέματα έχουν έλθει τα πάνω κάτω!
      Μιλ μερσί για την συμπαράσταση!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Λουιζα το θέμα της όρασης είναι ευαίσθητο για μένα. Που να φτάσω και την ηλικία σου. Κουράγιο , θα δεις ολα αλλάζουν.

      Διαγραφή
    3. Προς το καλύτερο άραγε;
      Όπως και να έχει αυτό μου ήλθε τώρα στο μυαλό και στο στέλνω:
      https://www.youtube.com/watch?v=LTbsj6QaPAQ
      Από τη Λουΐζα Γκανούτα στη Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους, με εκτίμηση.
      Έτσι θα το έλεγα, εάν ήμουν ραδιοφωνική παραγωγός!

      Διαγραφή
  3. λενε οτι οταν εισαι πιεσμενος πετυχαινεις το αντιθετο απο αυτο που επιθυμεις..
    πως χαλαρωνεις ομως στην πραξη; τεραστιο ερωτημα..
    ευχομαι να περασουν ολα με μια ανασα
    καλο βραδυ Λουιζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλεριάνα; Πασιφλόρα; Θα δείξει!
      Θα περάσουν. Αν όχι με μια ανάσα, πάντως θα περάσουν. Άλλωστε, μπορεί αυτά να τα ονομάζουν προβλήματα, αλλά εμένα με λένε Λουΐζα Γκανούτα!
      Χάρηκα που πέρασες... Πώς να σε αποκαλώ; Με το φεγγάρι αγκαλιά; Όχι. Δίπλα στο άβατάρ σου είναι μια καρδούλα. Καρδούλα θα σε φωνάζω. Πάμε λοιπόν απ' την αρχή: Χάρηκα που πέρασες καρδούλα!

      Διαγραφή
  4. Εμένα πάλι μου λένε οτι "η ζωη ειναι για να λύνεις προβλήματα",θα προτιμούσα βέβαια το τσιτάτο να ήταν "η ζωη είναι για να λύνεις σουντόκου και σταυρόλεξα" καθότι το έχω πιο εύκολο αλλα δε βαριέσαι....εμείς θα ζήσουμε κι ας είμαστε φτωχοί που λέει και ο Μπιθικώτσης ή μηπως ο Ρουβάς? Δε ξέρω! θα μάθω στη συναυλία για τα 90 χρόνια του Μίκη και θα σου πω...
    --Σαλιάγκι
    ΥΓ.Να υποθέσω οτι και ο Μίκης είναι πάρα πολύ φίλος σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ο Μίκης... Τι μου θύμισες τώρα... Σχεδόν τον μεγάλωσα...
      Δεν ξέρω βρε παιδί μου... όπως έλεγα και κάπου σήμερα το πρωί, δεν θυμάμαι πού, το πρόβλημα δεν είναι που ο Σάκης είναι ποπ τραγουδιστής και είναι έγκλημα, ξέρω 'γω, να πει Θεοδωράκη. Το πρόβλημα στην όλη ιστορία είναι ότι ο Σάκης είναι απλά ένας κακός τραγουδιστής.

      Διαγραφή
  5. έχω άριστο πλαστικό χειρουργό με φοβερά κρέντιτς.
    πότε θέλετε να σας δώσω όνομα και τηλέφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ όχι... Έχω μια ωραία, ψηλή, ξανθιά φίλη, δεν την ξέρετε, που έχει κάμει μπότοξ και μου έχει πει ότι πονάει πολύ!

      Διαγραφή