Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

Ημερήσια εκδρομή

Ή αλλιώς "Πώς με ξεσήκωσε ο σκύλος της Βάλια Κάλντα". Είχα περάσει από εκεί και είδα μία φωτογραφία με παπαρούνες. Αυτό ήταν. Δεν έβλεπα την ώρα να έλθει η Κυριακή, για να εκδράμω. 
Ο σωφέρ έκανε βέβαια λίγες τζιριτζάντζουλες του τύπου "πού να τρέχουμε τώρα", "θα έχει κίνηση", "έχει ήλιο και θα γεμίσω πανάδες", αλλά τον κοίταξα με νάζι και, τελικώς, ενέδωσε. 
Πήγαμε με την Bentley μια μεγάλη βόλτα στας εξοχάς και σε κάποιο σημείο κατεβήκαμε να εισπνεύσουμε καλύτερα τον καθαρό αέρα. 
Ξεκινήσαμε έναν μικρό περίπατο και στο διάβα μας συναντήσαμε:

παπαρούνες 


χαμομήλια 


σύκο σε ρυθμούς ανάπτυξης 


παπαρούνες, χαμομήλια και 
κάτι κίτρινα αγνώστου ταυτότητος, όλα μαζί παρέα 


μαργαρίτες να μαδάω 
κι όλο εκείνες να ρωτάω 
μ’ αγαπάω δεν μ’ αγαπάω κι αν για μένανε πονάω 


γαϊδουράγκαθα 


σαγανάκι 


παϊδάκια 


Ευχαριστώ θερμώς τον σκύλο της Βάλια Κάλντα, που, δημοσιεύοντας μία και μόνο φωτογραφία, με έκανε να βγω από τη Βίλα Γκανούτα και να πάω εις τας εξοχάς και τώρα ανανεωμένη, πίνω τον απογευματινό μου Latte Macchiato, περιμένοντας να πάει η ώρα 20:14 για να πάω να ανοίξω το Καφέ Σαντάν. Ναι, ανοίγουμε νωρίς σήμερα...

34 σχόλια:

  1. Μα Παϊδάκια? Ούτε καν ένα φιλέ μινιόν?
    Μια τιραμισού χωρίς αυγά, μια αυτό ... πόσο πια πιο χαμηλά Δεσποσύνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι να κάνω; Δεν με πήγε ο αχρείος (ο σωφέρ), βλέπετε, στη 41 Avenue Montaigne, 75008 στο περίφημο L’Avenue, στις Κουκουβάουνες με πήγε. Που εγώ δηλαδή, ούτε και πού ήξερα ότι υπήρχε περιοχή με το όνομα Κουκουβάουνες.
      Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεύρω πόσο πιο χαμηλά θα πέσω, με αυτό το άνοιγμα που έχω κάνει τελευταίως στις λαϊκές τάξεις...

      Διαγραφή
    2. Ax Δεσποσύνη, σας βλέπω να καταλήγετε σαν την Ελλάδα, βαρέλι δίχως πάτο!

      Διαγραφή
    3. Πείτε το ψέματα...

      Μα τι κάνω; Με έναν καθώς πρέπει Παύλο συνομιλούσα.
      Και τώρα τι; Πιάνω κουβέντα με έναν λουστράκο;
      Τζίζας! Τι άλλο θα με βρει;

      Διαγραφή
  2. Παϊδάκια, σαγανάκι!
    Μα πόσο ρομαντική είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι, αφού όλοι στη Φιλοθέη έχουν να το λένε για τον υπέρμετρο ρομαντισμό μου!
      Αφού να σκεφτείτε, μονίμως κυκλοφορώ έχοντας υπό μάλης το Les Nuits του Alfred de Musset. Τόσο ρομαντικιά δηλαδή! Τι να λέμε τώρα...

      Διαγραφή
  3. τα κίτρινα είναι βρούβες, επίσης η αλλαγή από γαιδουράγκαθο σε σαγανάκι κάτι μου έκανε, αλλά ας είναι... όλα της φύσης είναι

    Αχ, εσείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από πού να τις γνωρίζω εγώ τις βρούβες αγαπητέ μου; Λες και είναι τις τάξεώς μου τα χορταρικά...

      Ναι εγώ... Απίστευτο...

      Διαγραφή
  4. Υ.Γ.: τελικά ενέδωσε ο σωφέρ για παϊδάκι βλέπω... μα έχετε τον τρόπο σας όμως..

    Αχ εσείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα όλοι την ίδια ιδέα να έχουμε για σήμερα??? Ωστόσο εγω αυτη τη στιγμή,νιώθω τη σοκολατόπιτα να βρίσκεται κάπου αναμεσα σε φαρυγγα και λάρυγγα και να μην εχει αποφασίσει αν θα μου βγει απο τη μύτη ή απο αλλου!! Με δυο ζαντακ ειμαι σου λεω!!!!!

    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοκολατόπιτα; Τυχερή! Εμάς μετά το παϊδάκι, μας κέρασαν γιαούρτι στραγγιστό με γλυκό του κουταλιού σταφύλι. Φυσικά, ούτε που το άγγιξα...
      Παρόλα αυτά, τα Ζαντάκ μου τα πήρα κι εγώ!

      Διαγραφή
  6. Θα με πεθάνετε όλοι!!!! Και μου το έλεγε μια ψυχή να πάρω προαστιακό δεν άκουσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς γνώση και συμμόρφωση, νέε μου.
      Την επόμενη φορά που μία ψυχή σου κάνει προτάσεις, να τις αποδέχεσαι...

      Διαγραφή
  7. Αχ όμορφα ρομαντικά άνθη, αχ, όμορφα ρομαντικά παϊδάκια... εζήλεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και το σαγανάκι ξεχείλιζε από ρομαντισμό, η αλήθεια είναι...

      Διαγραφή
  8. Πρόσεχε γιατί η γριά πάει απο πέσιμο ή απο πα'i'δάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Και αρκούντως παχυντική, θα προσέθετα αγαπητό μου παιδί!

      Διαγραφή
    2. Και ο καφές με το τσιγάρο, επίσης! Για εμένα τουλάχιστον...

      Διαγραφή
  10. Côtelettes d'agneau grillées et fromage de chèvre en pan! Oh la la! Θα σας ρωτούσα για την άποψη του λατρευτού Ζοζέφ για το μενού, αν δεν με έτρωγε η απορία για την άποψη του καρδιολόγου σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έχετε δίκιο. Παρέλειψα να σας πω ότι πήρα και μια μερίδα παϊδάκια πακέτο, για να τα πάω του Ζοζέφ που μου τα είχε ζητήσει. Ο χρυσός μου... Του αρέσουν οι λαϊκές λιχουδιές... Προφανώς θυμάται το χωριό του... Αλήθεια, ψήνουν παϊδάκια στη Μαλάξα Χανίων; Ποιος ξέρει...
      Τον καρδιολόγο μου τον έχω χεσμένο, με το συμπάθιο κιόλας...

      Διαγραφή
  11. Tην καλημέρα μου και καλό σας μήνα κυρία Λουίζα :)))
    Eμείς θα εκδράμουμε σήμερα εις τας κοντινάς παραλίας της x-treme-ethnic-επαρχίας όπου διαμένομε μετά του Τζιτζιφρίγκου μας και της τρελής Sugar ανευ παιδακίων βεβαίως βεβαίως και ότι ήθελε προκύψει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε κυρία lefti!
      Ω! Διαμένετε στην Επαρχία; Σας συμπονώ...
      Εγώ δεν εξέδραμα σήμερα, διότι απεργεί, λόγω εργατικής Πρωτομαγιάς ο σωφέρ. Πήγε στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, ο σταλινικός. Αντ' αυτού ήλθαν οι φίλοι μου για brunch και πινάκλ και ότι ήθελε προκύψει...
      Καλό μήνα κυρία lefti!

      Διαγραφή
  12. ευτυχώς που πήγατε τη βόλτα σας, γιατί σήμερα θα ήταν γεμάτοι οι δρόμοι και παπαρούνες δε θα βρίσκατε. θα τις είχαν μαζέψει για τα στεφάνια της πρωτομαγιάς...
    απορώ πάντως πως γνωρίζετε το ταπεινό χαμέμηλο κυρία γκανούτα. μια κυρία της κλάσης σας και του επιπέδου σας να γνωρίζει τα αγριόχορτα; από τριαντάφυλλα μπακαρά και πάνω! με εντυπωσιάσατε!
    και παϊδάκια; χάθηκε ένας σολομός; λίγο χαβιάρι; ένας αστακός βρε αδερφέ... πολύ παρακατιανά γούστα έχετε και συγνώμη κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που ήμουν φιλόλογος, γι αυτό το γνωρίζω το χαμέμηλον.
      Όσο για τα παϊδάκια. είπα να τα δοκιμάσω, να δω τι τους βρίσκουν οι λαϊκές τάξεις.
      Και ομολογώ ότι πολύ μου ήρεσαν τελικώς!
      Βλέπετε έχω φάει τόσο χαβιάρι στη ζωή μου, που το βαρέθηκα πλέον!

      Διαγραφή
  13. Που είναι αυτό το ονειρεμένο μέρος που συνδυάζει παπαρούνες και σαγανάκια και παϊδάκια; Χαχα! Απολαυστικό κείμενο. Καλώς σε βρήκα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις Κουκουβάουνες είναι. Δεν το ήξερα κι εγώ, ο σωφέρ με πήγε που είναι λαϊκός τύπος.
      Καλώς ήλθατε!

      Διαγραφή
  14. κυρια Λουιζα ωραιοτατη η εκδρομη σας στην εξοχη.. τωρα που ειναι οι μερες καλοκαιρινες να το επαναλαμβανετε συχνα το σπορ.. σιγα σιγα δε, τα λιβαδια και οι παπαρουνες θα μεταμορφωθουν σε γοργονες και θαλασσα.. αυτη η χωρα ειτε το θελουμε ειτε οχι ειναι μπλε, τα πρασινοκοκκινα ειναι απλα μια παρενθεση ;) να προσεχετε το σωφερ, φιληστε τον απο μενα παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα κι όλα! Τον σωφέρ και τον κηπουρό, στα όπα όπα τους έχω. Και τον γιο του κηπουρού επίσης. Ιδιαίτερα αυτόν!

      Διαγραφή
  15. Εγω πιστευω οτι λογω καταγωγης ειχατε και λιγακι χαβιαρι, απο αυτο που συνηθως εχετε παντα ευκαιρο στο ψυγειο-bar της Bentley, αλλα λογω οικονομικης κρισης και επειδη ασφαλως εχετε μεγαλωσει με καποια ανωτερου επιπεδου παιδεια, απλα δεν το αναφερετε, μπραβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο, μα πόσο χαίρομαι που με καταλαβαίνετε!
      Καλώς ήλθατε!

      Διαγραφή