Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Βιογραφικό

Το ελάχιστο χρονικό διάστημα που διατηρώ αυτόν τον μικρό ιστότοπο, είχες την ευγένεια να με επισκεφτείς, αλλά, ενδεχομένως, έχεις απορίες για το ποια είναι η Λουΐζα Γκανούτα. 
Οπότε, θεωρώ, έφτασε ο καιρός να σου πω λίγα πράγματα για εμένα. Τουλάχιστον αυτά που φρονώ ότι αρκούν να γνωρίζεις. 
Ας ξεκινήσω όμως: Είμαι τριακοσίων ετών, πάρα πολύ πλούσια, γόνος αριστοκρατικής οικογενείας, το πρωί συνταξιούχος φιλόλογος και το βράδυ διατηρώ ένα Καφέ Σαντάν από το 1888 (κληρονομιά από τη γιαγιά μου), του οποίου και προΐσταμαι.
Θα μου πεις "Καλά ρε συ Λουΐζα, αφού είσαι πάρα πολύ πλούσια, τι το θες το Καφέ Σαντάν;". 
Το θέλω γιατί χωρίς αυτό πλήττω θανάσιμα, χρυσό μου. 
Να προσθέσω ότι, παρά το μεγάλο της ηλικίας μου, είμαι πάρτι άνιμαλ, αρέσκομαι στο να παίζω μπριτζ και να επισκέπτομαι ακριβά εστιατόρια. Έτσι κι αλλιώς, λεφτά υπάρχουν. Είμαι ανύπαντρη, αλλά ουχί γεροντοκόρη, διότι αρμαθιά τους είχα τους εραστάς. 
Φτάνουν αυτά, δεν χρειάζεται να γνωρίζεις περισσότερα.
Και για εσένα που αναρωτιέσαι και θέλεις να δεις και το πρόσωπό μου, ιδού λοιπόν, θαύμασέ με:

21 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και μην φανταστείς, ούτε ένα τράβηγμα σε πλαστικό χειρουργό δεν έχω κάνει!
      Μου φέρεται καλά ο χρόνος, μέχρι τώρα τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  2. Τα σέβη μου ...
    Θα σας παρακολουθώ αγαπητή madame Γκανούτα και θα επεμβαίνω οπότε το κρίνω σκόπιμο ...
    Τα σέβη μου και πάλι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνετε, διότι είμαι αξιοπρόσεκτη.
      Και να επεμβαίνετε όποτε θέλετε, διότι είστε και ομορφάντρας! Σαν σταρ!
      Κρατώ τα σέβη σας και αποχωρώ. Θα καθόμουν περισσότερο μαζί σας, αλλά δεν δύναμαι. Είμαι νεγκλιζέ...

      Διαγραφή
    2. Νεγκλιζέ διαβάζω αγαπητή, προκαλείτε κι είναι νωρίς ακόμη ...

      Διαγραφή
    3. Ένα δίκιο το έχετε ο σταρ. Είναι νωρίς να προκαλώ, μα είναι παλιά συνήθεια. Κι όπως λέει κι ο φτωχός λαός "Πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι".

      Διαγραφή
  3. μα δεν είναι δυνατόν!!! εσείς; μπορεί να είστε εσείς; δεν δύναμαι να συνεχίσω τώρα... θα επανέλθω όταν θα συνέλθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας θύμισα κάτι τελικά; Εγώ όσο και να σας κοιτώ, δυστυχώς δεν ενθυμούμαι πού σας έχω δει... Στη Λυρική; Στη Σκάλα στο Μιλάνο; Στο Ακαπούλκο ίσως; Ήσασταν θαμών στο Καφέ Σαντάν μου; Από κάπου σας ξέρω, μα δεν ξέρω από πού. Πιθανόν από κάποιο φιλολογικό σαλόνι ή κάποιο φιλολογικό κρεββάτι. Όλα παίζουν...
      Αλλά για να συμπεριφέρεστε έτσι, με αυτή την αγωνία στο μάτι, σημαίνει ότι κάτι θυμηθήκατε. Και θα καθόμουν να σας ακούσω, αλλά πρέπει να φύγω, να πάω στο Καφέ Σαντάν. Χωρίς εμένα, δεν το ανοίγουν το μαγαζί. Όλα εγώ πια; Όλα;

      Διαγραφή
    2. @bluperints
      ήθελα να ξερα δεν ντρέπεσαι;;;
      είσαι χαμηλών ηθών...δεν μπορώ να σε πω τσούλο εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  4. Στις τρεις δεκαετίες που ζω έχω διαπιστώσει ότι η νεότητα δεν προσδιορίζεται με τη φυσική και ηλικιακή κατάσταση του σώματος αλλά από την εγκεφαλική πνευματική ευφορεία ταυτόχρονα με την όρεξη για ζωή. Έτσι με τη αυτήν ο άνθρωπος ζει μπορεί να συνεχίζει να χαίρεται και βιώνει εμπειρίες αλλά και αισθήματα που τον καθιστούν ακόμη πιο νέο και από τα κουρασμένα νιάτα!

    Είχε ενδιαφέρον το βιογραφικό. Οι προσπάθειες να μας πείσεις ότι είσαι γραιότατη συνεχίζονται κανονικά βλέπω!

    Άκου εκεί 300!!!
    Εσύ πρέπει να έπαιζες Σκάκι με τον Καραϊσκάκη βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πνευματική ευφορία, άλλο τίποτα!
      Πάντως, να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνον έπαιζα σκάκι με τον Καραΐσκάκη, αλλά τον νικούσα κιόλας!

      Διαγραφή
  5. Ένα ενδιαφέρον βιογραφικό από μια υπέροχη κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και τα διάφορα που δεν αναφέρω είναι που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, παρόλα αυτά ευχαριστώ για το "υπέροχη κυρία"!

      Διαγραφή
  6. Διαβάζοντας το βιογραφικό σας ήρθε στο μυαλό μου ο Τζάννι Ροντάρι, αγαπημένος Ιταλός παραμυθάς των παιδικών μου χρόνων. ;-)
    Θέλω να ρωτήσω κάτι, με την ευκαιρία. Γράφετε κάπου: "Είμαι ανύπαντρη, αλλά ουχί γεροντοκόρη, διότι αρμαθιά τους είχα τους εραστάς." Για εμένα, γεροντοκόρος είναι όποιος μέσα του στεγνώνει και ξεραίνεται - και το να έχει μια γυναίκα αρμαθιά τους εραστάς, δε λειτουργεί απαραίτητα προφυλακτικά. Πιο αποτρεπτικό της γεροντοκορίασης είναι το να ερωτεύεται η ίδια, όχι το πόσοι την τριγυρίζουν. Τι νομίζετε;
    Καλώς ορίσατε στη μπλογκόσφαιρα, κυρία Γκανούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας θυμίζω τον Τζάννι Ροντάρι; Είναι που η ζωή μου είναι σαν παραμύθι.

      Μα και βέβαια συμφωνώ. Πώς αλλιώς άλλωστε; Αφού υπήρξα ερωτευμένη. Με όλη την αρμαθιά. Ακόμα και τώρα ερωτευμένη είμαι. Με ένα ραμολί εναπομείναν εν ζωή.
      Αλλά είμαι και μπερδεμένη, διότι υπάρχουν και άλλοι δύο επίδοξοι ερασταί. Ραμολί κι αυτοί, μην φανταστείτε… Όμως πού θα μου πάει; Θα τα ξεμπερδέψω!

      Καλώς σας ηύρα κυρία To love life for what it is!

      Διαγραφή
  7. Μπορει να μην είναι κιπουρ εντελώς η δαντέλα αλλα τα καταφέρατε,αγαπητή!!! Χαίρομαι για σας!!
    Το βιογραφικό σας το βρίσκω εξαιρετικά πλούσιο σαν εσάς!
    --Σαλιάγκι
    ΥΓ. θα με ενδιέφερε να έρθω σαυτό το καφε Σαντάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κατάφερα; Μη νομίζεις ότι τα κατάφερα από μόνη μου. Ας είναι καλά ο γιος του κηπουρού, που τα backgrounds, και όχι μόνο, τα παίζει στα δάχτυλα και με καθοδήγησε και το έφτιαξα.
      Μια πλούσια σαν κι εμένα δεν θα μπορούσε παρά να έχει πλούσιο βιογραφικό. Φυσικά είναι ακόμα πλουσιότερο, αλλά δεν θα σας τα πω και όλα.

      ΥΓ. Λυπάμαι, δεν μπορείς να έλθεις στο Καφέ Σαντάν. Είναι for members only. Κάτι σαν τη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, ένα πράμα.

      Διαγραφή
  8. εγώ είμαι γεροντοκόρη,όπου και να ρωτήσετε θα σας το πούνε.....
    έχετε καμιά θέση στο καφέ σαντάν;
    έχω πλούσιο βιογραφικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεροντοκόρη; Εξ επιλογής ή από κακοτυχία;
      Για θέση, δεν ξέρω... Τι ακριβώς γνωρίζεις να κάνεις;
      Στείλε μου το βιογραφικό σου, θα το μελετήσω και θα σου πω.
      Αν και είμεθα πλήρεις υπαλλήλων στο Καφέ, αλλά εσύ στείλε το.

      Διαγραφή
    2. Εξ επιλογής βέβαια!
      Όσο για το βιογραφικό μου, ρωτήστε τον γιο του κηπουρού!

      Διαγραφή
    3. Α ναι. Φαντάζομαι αυτό εξιστορούσες στον Σταύρο μέσα στον στάβλο. Το βιογραφικό σου. Τς τς τς...

      Διαγραφή