Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015

Κεράσματα



Ο, από αμνημονεύτων ετών, επιστήθιος φίλος μου Αλκιβιάδης, κόρη ναυάρχου και εξαίρετος άνθρωπος, με κάλεσε το προηγούμενο Σάββατο για δείπνο στο GB Corner. 
Εν μέσω αστικής χλιδής, παραπολιτικών ψιθύρων και ταρτάρ λαυρακιού με φέτες εσπεριδοειδών, συμπληρωμένο με φέτες αυγοτάραχου, αναπολήσαμε τις παλιές καλές βραδιές που συχνάζαμε σε διάφορα πολιτιστικά κέντρα στα οποία εργάζονται αλλοδαπές απείρου κάλλους και κρατούν συντροφιά στους θαμώνες, ζητώντας τους να τις κεράσουν ποτό, υπό τον ήχο καψουροτράγουδων. 
Εκεί ο Αλκιβιάδης κερνούσε τα κορίτσια ποτό, εγώ αποθανάτιζα τη σκηνή με τον φωτογραφικό μου φακό και ύστερα εκείνος άφηνε "κατά λάθος" να πέσουν οι φωτογραφίες μπροστά στον πατέρα του, ο οποίος χαιρόταν που ο απόγονός του είχε βγει άντρας σωστός και πρόστυχος. 
Σε όλη αυτή την ιστορία, είχαμε το δικό μας αστείο με τον Αλκιβιάδη. Για πολλά χρόνια, όταν βγαίναμε για δείπνο, μετά το επιδόρπιο παρίστανα την Ουκρανή και του έλεγα: "Κεράσει ποτό;". 
Και κέρναγε ποτό και γελάγαμε. Όμως μετά λύπης μας διαπιστώσαμε στο GB Corner, ότι η ερώτηση ναι μεν συνεχίζεται να γίνεται, αλλά έχει αλλάξει μια λέξη. Αντί για "κεράσει ποτό;", έχει γίνει πλέον "κεράσει Salospir;". 
Αααααχ, δυστυχώς, όπως έγραφε και ο αείμνηστος Αττίκ (πολύ φίλος μου) "Τα καημένα τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν... Σαν τραγούδι ερωτικό, σαν αστέρι διαβατικό κι όταν είναι φευγάτα, πίσω ποτέ δε γυρνούν...".

26 σχόλια:

  1. Είστε όλη η νεότερη (καλά όσο νέα γίνεται) ιστορία αυτής της χώρας...
    Αχ Εσείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχ Εσύ...
      Αν σου αρέσει η Ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας, να βρεθούμε μια νύχτα να σου πω περιστατικά και ωραίες στιγμές που έζησα και τις συζητήσεις που έκανα με τον Τρικούπη, τον Πλαστήρα και φυσικά τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

      Διαγραφή
    2. Ναι...αλλα κεράσει και κάτι, όχι μόνο μιλάει!

      Διαγραφή
    3. Τον Τρικούπη τον Σπυρίδωνα ή τον Χαρίλαο?
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    4. @Ρόζα
      Καλά, έλα εσύ στη Βίλα Γκανούτα και όλο και κάτι θα σε κεράσω!

      Διαγραφή
    5. @Ρόζα και πάλι
      Και με τον Σπύρο και με τον Χάρη και με τον Κωνσταντίνο. Γενικά, τα έλεγα με όλο το Τρικουπέικο!

      Διαγραφή
  2. να ειμαστε γεματοι εσωτερικα, οσο κι αν αλλαζουμε εξωτερικα

    σημερα σκεφτομουν πως στα καφε σπανια βλεπεις ηλιωμενους.. μεγαλο οριο η ηλικια.. θελει αποδοχη (ποσο δυσκολο αληθεια) και γεματη ζωη (εδω θελει πεισμα)

    καλο βραδυ Λουιζα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταίως, μόνο εξωτερικά είμαι γεμάτη!
      Παρόλα αυτά, πού με χάνεις πού με βρίσκεις, όλο στου Zonar's είμαι! Για τσάι και συμπάθεια!
      Καλό Σαββατοκύριακο Καρδούλα!

      Διαγραφή
  3. Η ηλικία ένα νούμερο είναι. Όλη έχουν ζωή μέσα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά! Και όταν παίρνουν και τα πρέποντα σκευάσματα ανά τακτά διαστήματα και κατόπιν οδηγιών του θεράποντος ιατρού, παρατείνουν την ζωή τους!

      Διαγραφή
  4. είχα πάρει μια λάμπα γκαλέ να σας φέρω όταν έρθω στην έπαυλή σας, μήπως να την αλλάξω με κρεστόρ, λίπιτορ, σιντρόμ και λοζέκ;;;;;;
    πες τε μου, πολύ θα με εξυπηρετήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρτε Lipitor, Losec, Salospir και θα χρειαστώ και Daflon τώρα που πιάνουν οι ζέστες. Αλλά φέρτε και τη λάμπα. Μην πάει χαμένη τώρα που την πήρατε...

      Διαγραφή
  5. Tι να σας κάνω που όλα τα ελιξήρια της αιώνιας νιότης ξεκινάνε με τα συστατικά "Αίμα παρθένας και σπέρμα ενάρετου άντρα". Ο τελευταίος άνθρωπος που τα βρήκε και τα δυο συστατικά ήταν ο Κόμης Βλάντ Ντρακούλ. Καλό παιδί και της δικής σας τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενίοτε, χρησιμεύουν και οι νέοι άνδρες σε τέτοιες περιπτώσεις! Το τεκνόν μετά του ωφελίμου, ένα πράμα...
      Αχ ο Κόμης... Τι μου θυμίζετε... Πολύ φίλος μου...

      Διαγραφή
  6. Τι ανάγκη,καλέ, έχετε εσεις τα salospir 300 ετών γυναίκα!!! Έπαιρνε ο Χαιλάντερ salospir? Και τόσους αιώνες έζησε,ο καλός μου!
    Αφήστε που λέγεται εξέλιξη αυτό...
    Έναν αιώνα πρίν θα λέγαμε "κεράσει αλγκόν?"
    2 αιώνες πριν θα λέγαμε "κεράσει ρόφημα χαμομήλι με ματζουράνα?"
    3 αιώνες πριν θα λέγαμε "κεράσει μια μάγισσα στη πυρά?"
    Ακόμα και το Ανατολικό μπλόκ διαλύθηκε και είναι πασέ πλέον οι ουκρανές με πτυχίο,ας ακολουθήσουμε την εξέλιξη!!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοκάρομαι! Δεν έχει πλέον Ουκρανές εις τα κωλόμπαρα;
      Πρέπει δηλαδή να υποδύομαι άλλης εθνικότητος καλλονή; Ας είναι...
      Θα κάνω έρευνα και θα πράξω αναλόγως

      Διαγραφή
    2. Ενθυμούμαι οτι την τελευταία φορά που επήγα σε κωλόμπαρον,είχα κάνει πολύ φίλη την Εμα απο τη Γκάνα. Φοβούμαι, λοιπον, οτι θα ήτο κάπως δυσκολο να υποδυθείτε αυτον τον ρόλο! Με λίγο φούμο βέβαια όλα γίνονται!!!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. Μην πας και στοίχημα. Πού ξέρεις; Ήδη έχω υποδυθεί με μεγάλη επιτυχία την νέγρα κυρία από τη Ν. Ορλεάνη που πλένει τα ασπρόρουχα στον Μισισιπή. Η κυρία από τη Γκάνα θα μου ξεφύγει;

      Διαγραφή
  7. "τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν"

    Προσωπικα θα ελεγα ευτυχως που περνουν και δεν ξαναγυριζουν!
    Θα μου ηταν αφορητο να εχω να κανω με τον εαυτο μου που να ειναι συνεχως 25 χρονων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μου άρεσε να είμαι 25, αλλά ευχαρίστως θα επέστρεφα στα 28, από καιρού εις καιρόν! Περνούσα ζάχαρη τότε!

      Διαγραφή
  8. Αχ, Salospir, τι μου θυμίσατε, το συχωρεμένο το μπαμπά, σε καλό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ κάθε που τα παίρνω ενθυμούμαι τον μπαμπά μου, τον παππού μου και φυσικά τον προπάππου μου. Σόι πάει το βασίλειο με τα Salospir...

      Διαγραφή
  9. ο Αλκιβιαδης κορη ναυαρχου; μου διαφευγει κατι;

    καλο σαββατοκυριακο αγαπητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ο καλός μου ο Αλκιβιάδης. Είναι ομοφυλόφιλος, αλλά ποτέ δεν τόλμησε να το πει στους γονείς του.
      Πάντα συστηνόταν στις συντροφιές ως κόρη ναυάρχου, αλλά στην οικογένειά του τσιμουδιά. Δεν θα καταλάβαιναν.
      Ειδικά ο ναύαρχος, ο οποίος ήταν και στριμμένο άντερο, ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή του, που δεν το βλέπω, γιατί μάλλον στην κόλαση θα έχει πάει ο συγχωρεμένος καθότι υπήρξε λαμόγιο γενικότερα.
      Τώρα που οι γονείς του Αλκιβιάδη απόθαναν, μπορεί και ζει επιτέλους με τον καλό του και περιμένουμε όλοι πότε στο διάολο θα ισχύσει το νέο Σύμφωνο Συμβίωσης που ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και το οποίο επεκτείνεται πλέον και στα ομόφυλα ζευγάρια για να επισημοποιήσουν τη σχέση τους, διότι ως ραμολί που είμαστε όλη η παρέα, δεν μπορούμε να τρέχουμε στην Ολλανδία για να τελέσουμε τον γάμο του Αλκιβιάδη!
      Εύχομαι επίσης ένα ήρεμο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. καλώς σας βρήκα αγαπητή Λουίζα ...και καλούς απογόνους για τον Αλκιβιάδη μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε κύριε.
      Ευχαριστώ εκ μέρους του Αλκιβιάδη και στων κοριτσιώνε μας θα ευχόμουν, αλλά είμαι άκληρη γεροντοκόρη και δεν έχω κορίτσι, δεν ξέρω εσείς τι έχετε και αν έχετε παιδάκια...

      Διαγραφή