Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

In cats we trust

Τελευταίως μου συμβαίνουν συνταρακτικά γεγονότα. Δυστυχώς είναι από εκείνα που οφείλουν να μείνουν μυστικά και που κανείς πρέπει να τα πάρει μαζί του, στον τάφο του, εάν δεν επιθυμεί να υποστεί τις οποιεσδήποτε συνέπειες. Εσύ, παρόλα αυτά, μπορείς να αφήσεις τη φαντασία σου να οργιάζει, κατά το δοκούν. Εγώ, από την άλλη, θα αναφερθώ σε έτερα, ανώδυνα, θέματα. 
Λοιπόν... Ως γεροντοκόρη, που σέβεται τον εαυτό της, έχω γάτες. Αυτή την περίοδο δύο. 
Έναν γάτο του σαλονιού, τον Ραούλ και μία γάτα του λιμανιού την Μπίλιω, η οποία επιμένει να ζει στον κήπο. 
Είχα και μία του σκοινιού και του παλουκιού, αλλά μου άφησε χρόνους. Ήταν πιο υπερήλικη και από εμένα, βλέπετε. Ισιδώρα την έλεγαν τη συχωρεμένη. Αλλά καλύτερα, δείτε τις. 

Ραούλ με τα μάτια ανοιχτά 


Ραούλ με τα μάτια κλειστά 



Μπίλιω 


Ισιδώρα (η συχωρεμένη)

18 σχόλια:

  1. επεσες σε ανθρωπο που εχει ερωτα με τις γατες, βεβαια το κατοικιδιο μας ειναι ενα σκυλακι που ειναι το τριτο μου παιδι κι η μεγαλη μου αγαπη.. ο ερωτας μου ειναι του δρομου οπου και οι γατες που καθημερινα συναντω.. τι ομορφα και τα δυο σου τα γατια.. τι ομορφα! ψι ψι ψι δωσ τους ενα μεζεδακι κι απο μενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είναι και τα σκυλάκια, αλλά οι γεροντοκόρες είθισται να έχουν γάτες!
      Δεν ξέρω εάν είναι όμορφα, όμως έχουν υπέροχα χρώματα ματιών και οι δύο!
      Μείνε ήσυχη! Θα τους δώσω πολλά μεζεδάκια εκ μέρους σου!

      Διαγραφή
  2. Αααααα ο Ραουλ είναι ίδιος με τον γιό της συχωρεμένης της Μπιάνκας μου(πρωτότυπο όνομα για άσπρη γάτα...) αλλα με το μάτι της αλλης κόρης της Μπιάνκας μου,της γνωστής και ως Μπιανκέλας.
    Η Ισιδώρα τώρα είναι ίδια με την τωρινή ολοζώντανη "Γάτα" (επίσης πρωτότυπο όνομα για γάτα) αλλα στο πιο μακρύτριχο και με κοντίτερα αυτιά. Με λίγα λόγια δηλαδη,θα έλεγες την Γάτα και Ισιδώρα σε συσκευασία Γκόλουμ!
    Για την Μπίλιω δεν έχω συνδυασμό εν ζωή ή αποθανόντων γατιών μου!

    --ΣαλιάγκιΠουΠιστεύειΚιΑυτόΣτηνΟμερτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μείνει άναυδη. Γάτα την λες τη γάτα; Είναι όντως πολύ πρωτότυπο όνομα το γάτα για μια γάτα. Εσύ μπορεί να κάνεις πλάκα με αυτό, αλλά ξέρεις πολλούς να φωνάζουν τη γάτα τους γάτα; Εξαιρετικό και σπάνιο το βρίσκω!!!

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ,φίλτατη,που το βλέπετε έτσι γιατί στο παρελθόν μία μου είχε πει οτι δεν αγαπάω αρκετά τη Γάτα και γιαυτό δεν το πολυσκέφτηκα για να της δώσω κάποιο όνομα που να της ταιριάζει! Φιλόζωοι...πιο εκνευριστικοί κι απο τους χορτοφάγους μερικές φορές!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. Προφανώς δεν ήξερε τι της γίνεται. Για αυτήν που σου είπε ότι δεν αγαπάς αρκετά την γάτα Γάτα, λέω...

      Διαγραφή
  3. Γατούλεεεεες! Ο Ραούλ μοιάζει με τον δικό μας Χου-Χου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χου-χου; Πολύ ωραίο όνομα! Επίσης καλό όνομα για γάτα είναι και το "Γάτα" που χρησιμοποιεί η Ρόζα-Σαλιάγκι-Σπλατς, πιο πάνω!
      Για εσένα τις έβαλα τις φωτογραφίες. Σου είχα τάξει να σου δείξω τον Ραούλ στην αρχή της διαδικτυακής γνωριμίας μας. Και είμαι γυναίκα που κρατάει τις υποσχέσεις της!

      Διαγραφή
  4. μια γεροντοκόρη που σέβεται τον εαυτό της δεν έχει μόνο δυο γάτες. απο πέντε και πάνω. σας το συνιστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σκεφτώ την πρότασή σας, καθώς τη βρίσκω σωστή, αλλά είναι που μαδάει πολύ ο Ραούλ και τώρα που καλοκαιριάζει, το μοχέρ ζεσταίνει...
      Το φθινόπωρο, ίσως αυξήσω τα γατιά μου! Θα δείξει. Δεν μπορώ να κάνω μακρόπνοα σχέδια...

      Διαγραφή
  5. Χαριζω σκυλο θηλυκο και δινω και λεφτα μαζι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι Bobtail, σε πληρώνω κιόλας!
      Αν είναι Yorkshire, σου δίνω και τα διπλά της αξίας του!
      Είναι οι τέλειες γκομενοπαγίδες!

      Διαγραφή
  6. Αχ Εσείς... (κι οι γάτες σας..., που δεν είναι το καλύτερό μου, για την ακρίβεια μια ψιλοαλεργεία μου την φέρνουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... Η αλήθεια είναι ότι μαδάνε...

      Εσύ...
      Ακόμα αδυνατώ να το πιστέψω...

      Διαγραφή
  7. Έχω φίλους που το γατί τους το φωνάζουνε Γιατί. Έτσι κι εγώ έχω πεισθεί πως η απάντηση στο υπέρτατο ερώτημα είναι "μιάουουου"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλές είναι. Θα σας πω ένα μυστικό. Έχω κι ένα γιορκσάιρ μέσα στο σπίτι, αλλά δεν το διαδίδω, ούτε βάζω φωτογραφία του, ακόμα τουλάχιστον, για να μην μου το ματιάσουν!

      Διαγραφή