Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

Όμορφες ημέρες



Η ανιψιά του καλλιτεχνικού Διευθυντή του Καφέ Σαντάν που διατηρώ, είναι στο νοσοκομείο, εδώ και 20 ημέρες, μετά από τροχαίο και βρίσκεται σε κώμα. Οι γιατροί λένε ότι απέφυγε τον κίνδυνο θανάτου. 
Ο ανιψιός του σωφέρ μου, την περασμένη εβδομάδα, έπεσε από το μηχανάκι του, έσπασε την κλείδα του και κατέστρεψε την μία πλευρά του, κατά τα άλλα, ωραίου προσώπου του. Ευτυχώς παντρεύτηκε πριν 8 χρόνια, διότι έτσι όπως κατάντησε ουδεμία θα τον νυμφευόταν. 
Η μητέρα της ανιψιάς, εξ αγχιστείας, του σωφέρ μου, εισήχθη προχθές στο νοσοκομείο, με βαρύτατο εγκεφαλικό και βρίσκεται και αυτή σε κώμα. Αναμένουμε τον θάνατό της, αλλά δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία. 
Ο σωφέρ, παρόλα αυτά, καλά κρατεί. Προφανώς θα μας θάψει όλους. 
Ο αδελφός του βαφτιστηριού του σωφέρ παντρεύεται αυτό το Σάββατο, αλλά δεν ξέρω ακόμα εάν θα παραβρεθώ στον γάμο του ή στην κηδεία της μητέρας της προαναφερθείσης ανιψιάς του σωφέρ. 
Προσωπικά οι γάμοι με ενοχλούν. Έχουν φασαρία και πολύ δυνατή και άσχημη μουσική. Βρίσκω τις κηδείες πολύ πιο ήσυχες. 
Και μέσα σε όλα αυτά, θέλω να φάω λιγκουίνι με μανιτάρια Porcini. Πράγμα αδύνατον αυτή την περίοδο. Διότι κάποτε είχα στη Βίλα Γκανούτα μία τσούλα (μην ρωτάς πώς βρέθηκε), που ήταν αλλεργική στα μανιτάρια. Τώρα, όμως, έχω την Σούλα (μη ρωτάς ποια είναι αυτή), που φοβάται μην δηλητηριαστεί από αυτά. Το επιχείρημά της είναι ότι το 54 π.Χ. η Αγριππίνα δηλητηρίασε με μανιτάρια τον τέταρτο σύζυγό της Κλαύδιο, για να ανεβάσει στο θρόνο το γιο της Νέρωνα! 
Εσύ; Τι νέα;

16 σχόλια:

  1. Έχω εξεταστική και διαβάζω αυτά που γράφεις. Ε, νιώθω καλύτερα με την κατάστασή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, υπομονή! Διάβασμα είναι, θα περάσει…
      Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Καλέ,θα ναι η εποχή! Διότι και τα πατρογονικά μου επήγαν στο χωριό για μια κηδεία επίσης! Στη περιπτωση μου βέβαια το σκηνικό είναι: ο θανατός σου,η ζωή μου! Έχω γεμίσει τασάκια όλο το σπίτι και ακούω στη διαπασών αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=4UEVyIyibD8
    Το καλό με τους γάμους είναι οτι γίνονται απόγευμα που έχει πέσει λίγο και ο ήλιος,κατα τα άλλα συμφωνώ μαζί σας!
    Και για το τέλος,να πω οτι η ιστορία κάνει κύκλους και καλά κάνει η Σουλα και αρνείται να τα φάει!
    --ΣαλιάγκιΠουΑπολαμβάνειΤηνΕλευθερίαΤου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά θα έπρεπε να ακούς αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=4naoVjdFxCA, ως ένδειξη συμπαράστασης στους πενθούντες.
      Ή ίσως αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=kL7gifDDgFw, για την παρηγοριά του θέματος. Και όχι να σουλατσάρεις στο σπίτι νεγκλιζέ με το τσιγάρο ανά χείρας, μετατρέποντάς το σε τεκέ.
      Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν γίνονται κηδείες άφτερ…
      Άσε, ένα δράμα ζω με τα μανιτάρια και την επιμονή της Σούλας...

      Διαγραφή
  3. Τι νέα, έχουν λυσσάξει όλοι και ούτε ένα πορτσίνι να γλυκάνει το πικραμένο δόντι.
    Α, καισυνεχίζω να αγαπώ τη Λαγκάρτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αγαπητέ μου, βλέπω το σχόλιό σας και πικραίνομαι που θα ακούσω την εκπομπή σας κονσέρβα, καθώς πήγα, μετά το Καφέ Σαντάν, να γιατροπορέψω λίγο την μητέρα της ανιψιάς του σωφέρ…
      Ας είναι… Δεν θα πιαστούμε δα και μαλλί με μαλλί επειδή αγαπάτε την Λαγκάρντ… Γούστα είναι αυτά…Και περί ορέξεως, μανιταρόπιτα…

      Διαγραφή
  4. ντεκαντάνς...
    δίκιο έχει η σούλα, μη μαγειρεύεται μανιτάρια που φύονται στις παρυφές του κήπου σας.
    πάτε ένα βασιλόπουλο και αγοράστε από εκεί, τα δηλητηριώδη είναι ακριβά και δεν καλλιεργούνται.
    όσο για τους γάμους, εξαρτάται ποιος κάνει το ντι τζέι, μπορεί και να έχει καλη μουσική μέχρι τις δώδεκα το βράδυ, μετά αρχίζουν τα δύσκολα...
    εμείς εδώ, δουλειά, πτυχιακή, καυγάδες, απλά καθημερινα πράγματα. αααα, και εφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιες παρυφές καλέ; Πορτσίνι καλλιεργημένο θέλω να φτιάξω. Με τα πτυχία του, τα γαλλικά του και το πιάνο του. Πιο καλλιεργημένο πεθαίνεις, που λέει ο λόγος δηλαδή…
      Ωραία περνάτε κι εσείς βλέπω! Μαγευτικός ο Ιούνιος για όλους. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σας!

      Διαγραφή
  5. Η Αλήθεια είναι οτι ο Ιούνιος δεν μου πήγαινε ποτέ καλά. Δεν φτάνει που γκρινιάζω για την ζέστη, τα κουνούπια και όλα τα παρελκόμενα του καλοκαιριού, υπάρχουν πάντα και διάφορα περιστατικά. Δεν βοηθάει καθόλου το καλοκαίρι να αλλάξω γνώμη γι'αυτό. Ίσως το κάνει επειδή έχουμε αμοιβαία αισθήματα μίσους. Δεν το έχω διευκρινίσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε αγαπήσω εσένα πάρα πολύ, τελικά! Σιχαίνομαι εξίσου τα καλοκαίρια και μετρώ τις ημέρες μία-μία μέχρι τον Οκτώβριο. Δόντια σε τσατσάρα σπάω.

      Διαγραφή
  6. Τι θανατικό Θεέ μου!
    Καλησπέρα σας κι αντίο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και, φαντάζομαι, δεν είναι μεταδοτικό το κώμα, τα τροχαία και οι γάμοι, εν τούτοις σας κατανοώ απόλυτα που φεύγετε πανικόβλητος! Καλή σας ημέρα!

      Διαγραφή
  7. κηδειες , νοσοκομεία , χαρές και λύπες όλα γνώριμα μου φαίνονται. Καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιδανικό θα ήταν να γνωρίζει κανείς μόνο τις χαρές. Αλλά δυστυχώς έτσι είναι η ζωή. Όπως είχε πει κι ο Βενιαμίν Φρανκλίνος (πολύ φίλος μου) «In this world nothing can be said to be certain, except death and taxes».
      Μιλ μερσί Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους!

      Διαγραφή
    2. ο κύκλος σας πάντα περιείχε την αφρόκρεμα του κόσμου μας!
      καλη σας μερα!

      Διαγραφή
    3. Κοντεύω να είμαι πάνω από τριακοσίων ετών! Αλίμονο αν στα τόσα χρόνια που ζω δεν είχα γνωρίσει όλη την αφρόκρεμα! Φυσικά, βοήθησε το ότι είμαι αριστοκρατικής καταγωγής και πάρα πολύ πλούσια!!!

      ΥΓ. Τώρα, για να σοβαρευτώ, εάν είναι ποτέ δυνατόν αυτό, πολύ θα ήθελα κάποιους από αυτούς να τους έχω γνωρίσει στην πραγματικότητα. Ή ακόμα και να συγγενεύω με ορισμένους. Για παράδειγμα, πολύ θα μου άρεσε να είχα παππού τον John Lee Hooker και νονό τον Κορνήλιο Καστοριάδη!

      Διαγραφή